Kampen mot "World of Warcraft" börjar igen.


Kampen mot "WoW" har börjat igen. Förra året var det mina bröder jag slogs mot (Inlägget kan du läsa HÄR). I år är det Dan, och denna kamp verkar aldrig ta slut.

En lördagmorgon då Sofie och Dan är lediga.
Dan : Vad pigg jag är! Jag skall nog gå upp nu.
Sofie : *gäsp*.. Hur mycket är klockan?
Dan : Tio.
Sofie : Tio, och du skall gå upp nu? Är du sjuk?
Dan : Nej, jag är pigg.
Sofie : Varför skall du gå upp?
Dan : För att jag är pigg.
Sofie : Nej, varför skall du gå upp? Vad skall du göra?
Dan : Inget, jag är pigg bara..
Sofie : Skall du spela "World of Warcraft"?
Dan : Ja.... Men bara en halvtimme!
Två timmar senare.
Sofie : Dan, nu går jag till affären och handlar utan dig!
Dan : Men jag är klar om tio minuter bara!

Nu har Dan till och med installerat "The sims" på hans dator bara för att bevisa att jag med kan sitta fastklistrad framför ett spel i timmar. Men tro mig, denna kamp kommer han inte att vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0