Snuttes födelsedag.


Jag överlevde kick-boxningen.
Dock har jag ont i hela kroppen och har precis kommit hem från ett jobbpass.

Dan blev nöjd med sin födelsedag igår.
Det är bäst för honom, så som jag slet. Vi började med att bjuda honom på middag, grillad rostbiff med klyftpotatis, därefter blev det paketöppning då hela familjen hade köpt något till honom. Men för att inte tala om tårtan! Den blev mycket snygg måste jag medge, och genierna är inga andra än jag, Sös och Mor. Till detta bjöd Pappa på snaps, givetvis.

Själv tyckte jag att allt blev lyckat och bra. Men det som är viktigast är att Dan själv blev glad, och det blev han. Säger han i alla fall, men man vet ju aldrig... Killar är ju så grävande nu för tiden.















Kommentarer
Postat av: Des

Fan va gulligt :D

2009-03-21 @ 21:26:40
URL: http://dsomidessan.blogg.se/
Postat av: Frida.

Jag tror din pappa är den sötaste pappan jag någonsin sett, var stolt sophie! HAHA:D

2009-03-22 @ 11:58:18
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0