Vår dag på IKEA.


Som sagt var jag och Neja i himmelriket igår, på IKEA.
Ni vet stället med superprylar och superbra priser.
Mamma och pappa köpte lite prylar och Neja storhandlade, medan jag inte köpte någonting. Otroligt nog. Tills vi kom till kassan. Tror ni inte att superstället till och med hade ett superpris på chokladbollar?? 12 kronor för ett sexpack! VILKET PRIS! Så vi köpte 4 stycken. Jag ville egentligen ha tio, men pappa lade sig i. Vi behövde inte överdriva, tyckte han.

Själv anser jag att man inte kan överdriva med chokladbollar.
Dessutom har IKEA blivit toppad som etta på min favoritaffär nu. Om de fortsätter att sälja chokladbollar sådär billigt så kan de räkna med mig som stamkund.
 


Kommentarer
Postat av: PIJAH

Gah så gott. :]

2009-03-16 @ 19:08:42
URL: http://pijah.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Haha! Jag tänkte faktiskt på det när du skrev att ni skulle till IKEA. "Nu kommer Sofie se dom superbilliga chokladbollarna.." Haha! Mitt favoritställe är också IKEA :)

2009-03-17 @ 14:24:00

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0