Vi gratulerar, vi gratulerar!


Någon blir gammal idag, och inte är det jag.
Hela 25 år blir kära lille Dan.
Det är nu han måste börja pensionsspara, bekämpa tunnhårighet och köpa Anti-wrinkle kräm.
Det måste vara jobbigt att ha en flickvän som är hela sex år yngre. Jag menar, jag har ju hela livet framför mig. Hans liv tar slut när som.

Usch nej, nu skall jag inte vara taskig.
Fast han får vänja sig. Om fem år, när han är 30 och jag är 24, så kommer jag nämligen inte vara särskilt mycket bättre.


Grattis Älskling!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va på BK igår.. Gissa vem som stod i kassan?

Jo, sofies lilla pojkvän!

Hur reagerade Lisa?

Jo som om de va en värsta kändis tack vare sofies blogg och fick värsta paniken och visste inte om det va extra stor pommes lr autograf jag skulle be om! xD

HAHA!

2009-03-21 @ 02:10:20
URL: http://Yooshiin.devote.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0