Löööve Bebiskläder.


Efter att ha yrat runt i flera affärer på Center Syd lyckades vi äntligen bestämma oss för vad vi skulle köpa. Egentligen ville jag köpa hela affären med bebiskläder, men ekonomin och vettigheten sade nej. Helst ville jag köpa en helt rosa klänning, men Dan vägrade. Vad är det med killar och rosa egentligen?
Nu hoppas jag bara att bebisen inte har vuxit alltför mycket till nästa gång jag träffar henne.
I vilket fall som helst var det roligt att köpa mini-kläder.
Man kanske ska skaffa barn bara för att kunna klä upp dem i rosa gullegull-kläder?

Fast med min BK-lön får jag nog bara råd med ett par rosa gullegull-strumpor..



Kommentarer
Postat av: Z

Vilken affär? :)

2009-05-05 @ 21:22:15
Postat av: Rebbe

Naw! Åh, det är så kul att köpa sådana mini kläder! :)

2009-05-06 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0