Min bantning suger.


När jag var inne på Maxi, tidigare idag, tänkte jag att jag minsann skulle köpa ett "chokladsnack" från Nutrilette. Jag skulle nämligen BARA äta den mellan lunchen och middagen. Efter jag hade ätit den var jag riktigt stolt över mig själv och tyckte att det var bra att jag åt något med lite färre kalorier.

Men vad händer?
JO.
När jag kommer hem har mamma köpt choklad och Sofie äter givetvis upp hela kakan. Så inte blev det ett "nyttigt" chokladsnack ELLER en vanlig chokladkaka. Nej, det blev både och.. SUPER! Fortsätter jag så här går jag upp 4 kilo istället för att gå ner.
Men, vem bryr sig i längden? I slutändan har vi alla rynkig, utdragen mage och tio kilos övervikt. Lika bra att börja vänja sig.

Kommentarer
Postat av: Lina

ja exakt, vem bryr sig egentligen?

Man ska vara nöjd över hur man ser ut, även om det kanske är svårt ibland.

2009-09-12 @ 15:53:38
URL: http://panil89.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0