Vårfest!


Det var meningen att vi skulle fira in våren igår.
Med lite nära och kära och våriga kläder.
När mina vårklänningar inte ville som jag ville slängde jag in handuken och tog något som inte var lika vårigt men som jag trivdes i. En blomma satte jag i håret i alla fall! Kvällen blev lyckad, och som vanligt slutade den med nattamat på ett snabbmatsställe. BK är som godast när man inte är nykter anser jag.


Skulle det vara vår måste man ha en sådan här hink med dricka i tyckte jag.

 

Marica var fin. Hon hade en blomma i håret, som de flesta faktiskt.

 

Tina!

 

Jag och Dan fick dricka äcklig polsk vodka. Men med de rätta sakerna att spä ut den med så blev det ganska gott.

 

Daniel höll sig till Cola.

 

 

 

 

 

Sedan spårade det nog ut lite..

 

"Posa!" sa jag till Egoina.

 

 

Det var väldigt roligt! Det är få personer man kan ha så roligt med utan att anstränga sig. Vissa bara finns.


Kommentarer
Postat av: Egoina

Jag hade jättekul! Tack för igår! :)

2010-04-17 @ 15:41:58
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0