Du&jag.


Ingenting är som det första året. Det har jag fått lära mig.
Då när allting är som en dans på rosor och varenda kyss ger fjärilar i magen. Den tid försvinner snabbt och verkar bara vara ett minne blott. Viktiga rutiner som lunchsamtal och godnatt-pussar hoppas över och man börjar ta varandra för givet. Du kommer alltid att finnas där.

Men innerst inne vet jag att jag inte kan leva utan dig, och inte du heller utan mig. De minnen och det liv som vi skapat är det viktigaste som finns. Att vi finns för varandra är det viktigaste som finns. Det är därför vi vet, när lampan släcks på kvällen, att morgondagen kommer se likadan ut. Lika underbar och fantastisk. Vad är lunchsamtal och godnatt-pussar mot känslan att veta att man är älskad av den man håller kär.



Kommentarer
Postat av: sandra

jättefint skrivet sofie, jag håller med dej!



men ta INTE varandra för givet, det gjorde jag och paul förra sommaren när det tog slut. det viktigaste är att INTE ta varandra för givet utan fortsätta att visa vad man känner.

2010-09-03 @ 19:42:40
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0