Lasse Stefanz, Lotter och friterad banan med glass.


Vi började vår malmökväll med att äta den fruktansvärt goda rätten på Louisiana. Grillad kyckling med klyftpotatis och lime- och vitlökssås. Det är andra festivaldagen i rad som vi äter det.

 

Sedan begav vi oss till Lasse Stefanz. Jag försökte få Dan att dansa sällskapsdans med mig, men han vägrade. Efter en stund insåg vi att vår åldersgrupp befann sig någon annanstans i Malmö.

 

Nämligen på Stortorget och tittade på Johnossi. Men man måste ändå medge att stämningen var mysigare hos Lasse Stefanz.

 

Efter en stund kände jag att mitt spelbegär började pumpa i ådrorna. Så vi begav oss till karusellområdet. Där spelade jag bort lite pengar och vann ingenting. Inte Ida, Dan eller Lars heller. "Varför går du inte in i en affär och köper ett gosedjur istället?" frågade Lars, "De gosedjuren vinner man ju inte" svarade jag då. Det är ju det som är det roliga, att vinna. Men det fick bli en friterad banan med glass istället. Men jag var lika glad för det.


Kommentarer
Postat av: Lotti

Åhå banan med glass... Där sa du nåt! Det måste jag ju ha idag ju :P



Torsdag blir fint! :)

2010-08-25 @ 08:57:47
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0