En Torsdag.


Idag är tredje kvällen i rad som Dan har stägning.
Det innebär att jag sitter ensam hemma till halv två på natten och väntar på min man. Jag är inte den som går i säng själv nämligen (tolka det hur ni vill).
Men tillskillnad från igår, då det var städ-och-hälsa-på-familjen-dag, så är det slappedag idag. Vilket innebär att det är Jag, mjukisbyxor och fiskpinnar hela kvällen. Även ett och annat avsnitt av "The Vampire Diaries" kanske.

Men viktigast av allt!
Vi åker till Polen om två dagar!
Wiiiiiiiiiiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: Lina

Vampire Diaries <3 :D

2010-02-18 @ 18:58:54
URL: http://panil89.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha jag fastnade som fan för det xD har redan sett hela säsongen, störiga är bara att det dröjer så länge innan nästa kommer!!!!

2010-02-18 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0