Hälsningar från Polen!


Tack och lov tog Papi med sig datorn.
Dock blir det inga bilder förrän jag är hemma.
Lilla Jag tog nämligen inte med mig kamerasladden.

Det har gått bra än så länge!
Inga brutna ben.
Dan är en naturbegåvning i backen!
Tyvärr, måste jag nog säga.
Hade varit roligt om jag hade varit bättre än honom på något.
Drinkarna kostar ungefär 25 kronor styck, solen skiner som bara den i backen och buffé-maten är hyffsat god. Allt är alltså prima!

Snart är det min 20-års dag.
Vi får väl se hur den blir, beroende på omständigheterna.
Men inte skall man vara bitter när livet är så ljuvligt.


Hur har ni där hemma?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jodå det är väl bra här hemma :) händer inget speciellt, har köpt din present idag!!!!!!!11 ;)

2010-02-25 @ 19:11:25

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0