Kompass?


Då skall Sofie bege sig ner till Previa i Lund.
När hon, igår, var och hälsade på sin Mormor och Morfar på lasarettet i Lund mötte hon Dans mamma, som jobbar på patienthotellet, och vips hade hon halkat in på ett extrajobb. Nu skall man därför till detta Previa för att undersöka att jag inte bär på någon dödlig sjukdom.

Men lättare sagt än gjort är det att hitta ner till detta företag. Jag är inte vidare bra på vägbeskrivningar och inga av mina kära vänner verkar veta var detta ligger. Då tackar jag Gud för mamma. Den kvinna som kommer ihåg vilken färg mina första strumpor hade och hur mycket jag vägde när jag föddes.

Då bär det alltså av till Lund.
Har jag rabies så lovar jag att ni skall få veta det först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0