Sol, Picknick och fågelbajs

Igår åkte jag och några vänner in till Malmö för att ha picknick i Kungsparken. Jag köpte en ny filt och picknick-korg dagen till ära.

 

Caroline var med.

 

Jag och Dan drack hallonsaft. Vi är lite trötta på alkohol efter den här semestern.

 

Vi hade gjort pastasallad och baguetter.

 

Sara åt också egna baguetter. Köpt färdigmat är inte lika gott som hemlagat.

 

Det var jättefint väder!

 

Till efterrätt blev det chokladpudding med grädde! Gott.

 

Efter att Neja hade matat en "söt" fiskmås med jordgubbar kom det fler fiskmåsar. Som började bajsa runt om våra filtar. Jag som inte är jätteglad i fåglar blev inte överlycklig.

 

Carro ville inte heller ha fågelbajs i håret. Annars var det en riktigt mysig kväll.


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud Sofie jag ser helt mogolin ut! Sådana foto får man inte lägga ut!!!

2010-07-21 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0