Sandlåda, katter och pizza.


Idag har det varit ett riktigt sommarväder och jag och Dan har varit hemma hos Ola och Angelica. Männen tänkte nämligen bygga lite på huset.

 

Jag och Angelica lekte hellre med Tova.

 

Tova grävde lite i sin fina sandlåda. Efter en stund hade till och med jag sand i skorna.

 

Angelica har många katter. Hela 5 stycken. Här har vi Malte som tyckte att mina skor luktade gott.

 

Vackra Harry.

 

Men katterna ville inte fotograferas lika mycket som jag.

Kvällen avslutades med pizza och prat om tatueringar. Jag åt minsann upp hela pizzan själv! Känn min mage växa.


Kommentarer
Postat av: Lotti

vilken söt solhatt med bamse på! så himla skönt att man kan vara ute så mycket nu. hör av dig om du slutar i någorlunda tid en dag så kramas vi! :-)

2010-06-03 @ 23:35:52
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0