Helgens äventyr och bilder.


I fredags bestämde jag och några vänner oss för att hälsa på Lund och karnevalen. Vi började med lite fest och prat hos mig och Dan innan vi gav oss iväg.

 

Rebbe..

 

.. och Caroline var givetvis där.

 

Linus och Egoina gjorde oss sällskap!

 

Desirée och Dan-Banan.

 

Vi var söta.

 

Väl inne i Lund.

 

Min kamera gled runder lite.

 

Suddigt och fint!

 

 

Men det blev inte så mycket Karneval för oss. Vi bestämde oss för att äta kinamat och gå på en rockklubb istället.

 

På klubben fanns ett piano!

 

 

Jag och Rebbe försökte passa in, men det gick inte så bra. Efteråt tog vi tåget hem och jag var i säng kl 01. Morgonen efter gick jag upp klockan 05, lagom trött.

 

 

På lördagen ställde vi nämligen ut Nima. Här står Angelica och presenterar henne för domaren.

 

Och hon vann i sin grupp! Vackra kisekatt!

 

Nimas syster Lotta. Hon kom tvåa i sin grupp!

 

Här har vi en mycket trött kisekatt.

 

Det var så helgen såg ut. Nu blir det middag hos mamma och pappa!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina katter du har! Jag och min sambo har en 6mån gammal blåmaskad birma :)

2010-05-24 @ 01:27:47
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Pijah.

Låter som en kanon helg. :D Gud vad roligt att hon vann. :D

2010-05-24 @ 16:13:21
URL: http://pijah.blogg.se/
Postat av: sandra

hej gumman!



hur gör man när man ska ställa ut katten? det går fast det inte är en raskatt eller?

snälla svara i en kommentar till min blogg. vi vill testa med gosis! :)

2010-05-24 @ 17:35:42
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0