Att ha tre katter i en lägenhet på två rum och kök.

Just nu har vi tre katter hemma hos oss.

 

Sös skall åka till London imorgon och vi passar Love till nästa vecka någon gång. Just nu fräser katterna lite på varandra, men det börjar bättra sig. Love är ju en sådan mysig katt. Dock uppskattas det inte att han skall slicka en i ansiktet klockan sex på morgonen. Men är man kelsjuk så är man!

 

Nu på sistone har jag skämtat lite om att jag hade velat ha en katt till. Men så blir det nog inte. En katt är för lite, två är lagom och tre är alldeles för mycket. I alla fall när man bor i en lägenhet på två rum och kök.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så mysigt det ser ut!! Och på bilden med alla 3 så ser Isa så liten ut ;) Men Nima ser ut som en jätte jämfört med dom bägge!! Pussa på dom från mig så hoppas jag vi snart kan ses igen!! Kram kram

2011-08-05 @ 08:49:48
URL: http://www.pacados.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0