Cirkus.

I söndags var Cirkusen här i lilla Lödde. Jag och min familj brukar gå varje år och i år var inget undantag.

 

Det är alltid roligt när hela familjen samlas. Men inte säger man nej till bugande hästar, kvinnor som gör volter i luften eller lunkande kameler. Jag är inte jätteglad i clowner dock. Inte för att de är läskiga utan för att de nästan aldrig är roliga.

 

Den här gången fanns det två clowner. Den ena hade en docka som sjöng Elvis-låtar. Den här clownen fick ett plus i kanten, men endast för att han sjöng Elvis.

 

Så var det dags för Damen med hundarna! Hon har nästan samma nummer varje år. Men det gör inget. Jag tycker om söta pudlar som klättrar på stegar och åker rutschkana.

 

Jag tycker att de resterande bilderna får tala för sig själva. Men Cirkus utan sockervadd, det är ingen Cirkus det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0