En helg i Bromölla.

Helgen spenderade vi här, i Bromölla, hos min kära kusin och hennes sambo.

 

Vi var inte uppe förrän vid 21-tiden på fredagkvällen, så då fick det bli filmmys. Lördagen, däremot, började med en promenad med hunden Hary.

 

Han är väldigt snäll och man kan inte göra annat än tycka om honom.

 

När det blev kväll var det dags för fest!

 

Jag och Kusin Therése.

 

Suss!

 

Dan säger att han inte är en hund-människa. Men någonstans har jag svårt att tro på det.

 

Sedan var det dags för skumpa! Som jag tyvärr inte drack så mycket av. Jag råkade nämligen slå sönder mitt fyllda glas. Så kan det gå när man är klumpig.

 

Den här bilden får vara med fast att den är suddig, bara för att den är så himla fin. Efter två rundors drickspel, prat och spelande av hög musik somnade jag och Dan vid 01-tiden. Söndagen blev en slappedag med thaimat och tågresa hem. En väldigt fin och mysig helg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mysigt!! Kram

2011-01-18 @ 11:41:09

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0