Nyårsafton.

Klockan halv två på Nyårsafton var jag hemma från jobbet och det var bara att sätta igång att göra vid sig.

 

Jag och Ida åkte hem till Ola och Angelica för att förbereda vår trerätters middag. Dan och Lars jobbade lite längre och kom lagom till maten.

 

Tova var nyårsfin!

 

Dan och jag matchade fint! Älskling var så fin i fluga.

 

Loke var också nyårsfin!

 

Som förrätt åt vi Toast skagen, varmrätt Fläskfilé med pressad potatis och tre olika såser, efterrätt blev chokladpudding med grädde och bananer! Gott!

 

Ida och Lars.

 

Fina Angelica.

 

Vid tolvslaget tittade vi på raketerna och önskade varandra Gott Nytt År. Sedan dröjde det inte länge till vi åkte hem. Dan jobbar tidigt idag och jag hade varit uppe sedan 05. En väldigt lugn men mysig Nyårsafton!


Kommentarer
Postat av: Ruben

Så fina ni var du och Dan =) skitstiliga

2011-01-01 @ 19:21:15
Postat av: Anonym

Jättefina!! Puss

2011-01-11 @ 10:53:47

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0