Fredag, fredag, fredag!

Idag är det tummen upp för att jag har två veckors semester, Dan kom in på sin utbildning och för att jag strax skall hem till Neja och Linus och sedan ut på Landskrona Karnevalen.

 

Men det är tummen ner för att det idag var min sista dag på patienthotellet, det är dåligt väder och för att jag inte får reda på om jag kommer in på min utbildning förrän 8-9 augusti. Jag kom nämligen bara in som reserv. På alla de 5 utbildningar jag sökte (Whyyyyy??!!). Mer än så säger jag faktiskt inte. Vill ju inte jinxa det. Men hoppet är i alla fall inte helt förlorat!

 

Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Jaana

Håller tummarna för dig :)

2011-07-16 @ 01:53:16
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Jaana

Åh, verkar inte bara vara du som har problem med att min blogg blockeras! Fattar inte varför dock, är den så farlig? Haha!



Både jag och Lina vann var sin Mario i en sån klomaskin! Båda på första försöket! Hur grymma?! ;D



Älskar din frisyr här :)

2011-07-16 @ 11:53:06
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0