Hos Rebbe och Johan i Svedala.

Igår åkte vi till Rebbe och Johan för parmiddag, trevligt sällskap och övernattning! Vi började med en liten biltur och minigolf!

 

Det var varmt och soligt så det passade oss alldeles utmärkt.

 

Jag är inte sådär jätteduktig på minigolf. Nej, jag kom sist. Med hela 70 poäng.

 

Dan var rätt duktig. Han kom tvåa.

 

Johan däremot är lite utav en hobbygolfare och vann såklart.

 

När vi kom hem drack jag och Rebbe jordgubbsvin och förberedde maten. De bjöd på varm smörgåstårta. Det var väldigt gott och smakade lite som väldigt lyxiga varma mackor. Till efterrätt blev det chokladfondue. Men vi hade för roligt så jag glömde bort kameran lite.

 

Därefter bjöd Rebbe på en shot som kallas Tomteluvor. Mmm! Sedan spelade vi ett frågespel där Rebbe och jag vann och klockan två satte vi på en skräckfilm som jag somnade till. Jag hade nämligen redan sett den. Klockan kvart i fyra var vi i säng! Idag har vi sovit till halv tolv, ätit gårdagens middag till frukost och tittat på en tre timmar lång film i deras säng. Nu är vi dock hemma igen. Men en mysigare helg får man leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0