Vår, cupcake mints och prinsesstårta.

Idag har det varit vårigt och någerlunda varmt. Det är vi väldigt glada över.

 

Zoegas och Nima också. De passade på att sola ute på balkongen.

 

Jag försökte matcha det fina vädret med en tunn klänning och utan kofta. Dessutom hade vi kalas för Dan nu på kvällen och då vill man ju vara lite fin.

 

Medan jag väntade på att det skulle bli dags att övningsköra tuggade jag på några cupcake mints som jag fick av Desirée i födelsedagspresent. Kanske inte så himla intressant, men förpackningen är fin och tabletterna smakar som godishalsband man brukade få när man var liten.

 

Efter körningen bakade jag kladdkaka. Prinsesstårtan gjorde jag redan igårkväll och de andra kakorna hade svärmor med sig. För sedan kom både min familj och Dans föräldrar på fika och vi firade att Dan har fyllt 27. Nu är jag mätt på både tårta och kakor och snart skall vi spela Yatzy. Dan vann igår och jag vill ju ha revansch och det var min tisdag!


Kommentarer
Postat av: Des

Åh yay! Skönt att du är frisk igen :)

2011-03-23 @ 05:21:38
URL: http://dsomidessan.blogg.se/
Postat av: M

Tack för igår!! Det var gott! Kram

2011-03-23 @ 08:51:15

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0