20 grader varmt.

Idag, efter jobbet, blev jag och Dan upplockade av Angelica och åkte hem till dem. I bilen ville Tova prova mina solglasögon och hon blev ju inget annat än fräsigt cool i dem!

 

Idag var det säkert över 20 grader varmt och vi mös ute i Ola och Angelicas trädgård. Jag saknar att ha en trädgård. Det känns så meningslöst att sitta ute på en skitig balkong när sommaren börjar närma sig. Man vill vara ute i solen!

 

När kvällen kom var det dags att grilla. Det blev årets första grillspett och lite korv! Himla, himla gott.

 

Till efterrätt blev det en aningen för torr kladdkaka som jag hade bakat! Men så går det när man har ugnen på för hög värme eller glömmer bort tiden. Jaja, bättre lycka nästa gång. Annars har det varit en himla mysig dag! Nu skall jag och Dan titta på lite serier och imorgon skall vi få se vår lägenhet för första gången! Spännande. Jag kommer att fotografera en massa!

Ni kanske får se en bild eller två. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0