Fars Dag på Lucy's.

Igår var det Fars Dag och då firade vi den här kära mannen, som råkar vara min pappa!

 

Vi bestämde oss för att gå på en restaurang här i Lödde som heter Lucy's. Som ni ser fanns det ett visst 50-tals tema som svepte genom restaurangen. Jag kände mig ytterst hemma. De hade till och med en Elvis-staty!

 

Hela lilla familjen, på sju pers, var med!

 

Hej, hej.

 

Så beställdes det in Duff-öl och starters. Mini cheeseburgare, mozzarella sticks, lökringar och kycklingvingar är ju inte helt fel.

 

Till varmrätt beställde jag en "Sallys Hot Raid Burger" med dijonsenap och pepparrot. Jag orkade bara äta upp halva, men det fanns några gamar runt bordet som gärna slängde sig över det som fanns kvar.

 

När alla hade ätit upp och var mätta, betalade vi och gick hem till mamma och pappa för söndagsmys. Så firade vi Fars Dag!


Kommentarer
Postat av: M

Det var inte helt fel!!! :-))

2011-11-15 @ 10:41:51

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0