Rådhuskällaren.

Igår var vi, som sagt, på Rådhuskällaren i Malmö och åt middag. Restaurangen är hur mysig som helst, och där ville vi sitta i flera timmar.

 

Danis!

 

Vi valde att äta av buffén. Filéfrossa, hette den visst. Där bjöd de på flera sorters såser, potatis, fläskfilé, oxfilé och kyckling. Dessutom hade de en stor salladsbuffé! Himla gott.

 

Mätt och glad.

 

Dan ville inte ha någon efterrät, men jag tänkte att om man är på finrestaurang måste man ju äta en dessert! Så jag beställde in vaniljglass med hallongrädde, bitar av kladdkaka, macadamia nötter, kolasås och chokladsås. När jag fick in denna skapelse tittade jag på Dan och sa att vi var tvungna att dela. Så det gjorde vi.

 

<3

 

Och det var vår mysiga kväll ute! Tack våra kära vänner för det fina presentkortet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0