Tjejmiddag hos Desirée.

Igår tog jag bussen till Kävlinge för att spendera kvällen hos fina Desirée! Där blev jag, tillsammans med sex andra tjejer, väldigt uppassad. Desirée och Ayla hade dukat väldigt fint!

 

Här har vi fina Des!

 

Vi satt på golvet och hade det hur mysigt som helst.

 

Till förrätt hade Desirée gjort en minipizza med oliver, soltorkade tomater och chevreost.

 

Till varmrätt blev det pastasallad, gravad lax och aioli. Mmm!

 

Så lyssnade vi på musik, pratade om dumma sjuksköterskor som måste vara trötta på sitt jobb och drack vin.

 

Till efterrätt hade Desirée gjort hemlagad Tiramisu. Här var vi nu proppmätta kan jag meddela!

 

Vid 01-tiden tåg vi tåget vidate till Malmö där folk festade vidare. Jag hoppade dock av i Lund, fick vänta cirka en timme på bussen och 02.30 var jag hemma i kära Lödde igen! Konstigt det där. Om man kör från Kävlinge till Lödde, tar det endast en kvart. Men en lördagkväll med kollektivtrafik tar det en och en halv timme. Men jag hade fruktansvärt trevligt i alla fall! Tack!


Kommentarer
Postat av: jawna

Så bra bilderna blev! Blev inte så mycket användbart på min kamera.. Haha :P

2011-11-20 @ 15:09:42
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud så fin tröja/klänning! (lite svårt att avgöra från bilden) men med rosetterna, verkligen, superfin!

2011-11-20 @ 17:23:17
URL: http://andihatecats.wordpress.com

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0