En kräftskiva för fyra.

Så här såg jag ut igår när jag och Dan åkte till Landskrona för att umgås med Neja och Linus.

 

Vi skulle nämligen ha en liten kräftskiva, bara vi fyra! Hur mysigt som helst.

 

Danis var söt i kräfthatt!

 

Neja och Linus också!

 

Kräftor är himla gott. Men jag är rätt nöjd med att bara äta det två gånger om året. Det är ju pajen, salladen, brödet och allt annat tillbehör som är det goda och som man dessutom blir mätt på.

 

Efter maten spelade vi frågespelet Qube lite. Det blev ganska jämt och ingen vann direkt. Vi är lika smarta helt enkelt!

 

Men här har vi en liten överraskning som jag hittade när jag skulle gå på toaletten! Nejas och Linus katt tycker tydligen om att vila i badkaret. Någonting som jag aldrig har testat.

 

Till efterrätt blev det kladdkaka och vaniljglass. Så satt vi och pratade om musik, filmer och lite allt möjligt tills klockan var tjugo över elva. Då fick jag ta Dan under armen, som hade blivit lite febrig under kvällen, och åka hem. En himla, himla mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0