Lördag

Då är det lördag och vi har lite olika saker bestämt. Markus och Matilda kommer snart över och äter middag, sedan kommer nog Egoina och Micke över också. Vad som händer får vi se. Det blir väl vin, prat och musik. Kanske en och annan film.

 

Förresten så har jag nu bestämt mig för de här bågarna! Nummer 3. Känns så himla ovant att se sig själv med glasögon. Men jag skall ju bara använda dem på föreläsningar och framför TV:n. Men visst ser jag smart ut?! Sjukt smart! Kommer ju få bra betyg bara genom att använda glasögonen! Det tror jag minsann.


Kommentarer
Postat av: jawna

Klart du kommer få bra betyg. Varför tror du jag hade så många MVG i gymnasiet?... Haha :)

2011-09-17 @ 21:10:59
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0