En dag i Kågeröd.

I onsdags tog jag och Dan en buss, ett tåg och sedan en buss till och vips var vi framme hos Neja och Robin i Kågeröd!
 
Där bjöds det på en väldigt god thaigryta som vi åt av tills vi inte kunde få ner en enda bit till!
 
Robins bror Ivan var också med!
 
Danis!
 

Det här är Robin och Nejas katt Morgan! Han är en blandning mellan en Helig Birma och en Ragdoll. Han är mjuk som dun och har fruktansvärt blå ögon. Jag vill att Morgan och Isa skall få kattungar. Men om det blir så får vi väl se. Just nu är båda katterna för unga, tycker jag.
 
Så beslöt vi oss för att ta en vända med bilen och åka till skogen för en promenad!
 

Det börjar verkligen att bli höst nu!


Så klättrade vi upp i ett utkikstorn och kunde se ända bort till Öresundsbron! När vi kom hem åt vi glass och vid halv tio tog jag och Dan bussen, tåget och bussen hem igen. En väldigt mysig dag i Kågeröd!

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Hejsan...........Vilka fina foton o såå trevligt ni verkar ha haft det............! kattens ögon ! WOW...Blåa såå det förslår..............

2012-09-02 @ 15:39:57

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0