Koll på käften.

 
Gissa vem som har skitsnygga tänder och fick hamna i grupp 1? Sofie fick! Dock har jag svårt med tandsten och får det väldigt lätt trots att jag använder tandtråd. Dessutom hade jag två frisktandvårdsbidrag sparade, eftersom jag inte varit hos tandläkaren på två år. Så istället för 730 kronor fick jag endast betala 130, och det kan jag verkligen leva med! Jag blir så himla glad när de berömmer mig för mina tänder och säger att jag verkligen inte skall börja dricka kaffe eller röka så att jag förstör dem. Det känns lite som när man får MVG i skolan för något man läst på. Att man är så himla duktig liksom.

Kommentarer
Postat av: jawna

Åh, va nice! Fortsätt ta hand om dem! Jag måste också till tandläkaren snarast, tror dock inte det kommer gå så bra för mig med mina problemtänder :P

2012-08-29 @ 17:21:22
URL: http://jawnas.blogg.se
Postat av: M

Du är så duktig!! Fortsätt så!! Puss

2012-09-05 @ 11:24:53

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0