Stockholm, Dag 2, Söndag.

Då var det dags för dag nummer två! Jag vaknade, åt frukost och gjorde mig i ordning för en dag ute på stan!
 
Carolines och Nathalies mysiga lägenhet snokade jag också runt i, så klart!
 
Carro och Nathalie passar två katter också, Maja och Leo. Leo hamnade tyvärr inte på bild. Men han ser ut som Maja ungefär, fast större. Här har vi Maja i vilket fall som helst!
 
Väl inne i stan sprang vi runt och handlade en massa jättenödvändiga saker. Jag köpte bland annat två par jeans! Till lunch blev det räkmacka.
 
På kvällen bjöd Carro och Nathalie på middag hemma hos sig. Vegetarisk lasagne stod på menyn! Himla, himla gott!
 
Så umgicks vi och pratade om roliga saker jag sa när jag var liten. Det är så himla mysigt att kunna umgås med sin släkt på sättet vi gör. Som att det vore en självklarhet på något sätt. Och det var dag två av vår fina Stockholmstripp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0