Stockholm, Dag 4, Tisdag.

Då var det dags för mig att visa den sista dagen i Stockholm! Jag sade hej då till soffan jag sovit på ett par nätter och kramade Nathalie och Caroline adjö.
 
Min resväska var alldeles full av både gamla och nyinköpta kläder.
 
Så mötte jag upp mormor, moster, kusin Sanne och kusin Therese inne i stan och gick och åt på Jensens Böffhus! Nam, nam.
 
Bara sådär fruktansvärt gott.
 
Till efterrätt delade jag och Tesse på en kupa glass! Himla gott det där. Sedan handlade vi en och en annan julklapp till och därefter åkte vi hem. Och det var slutet på vår Stockholmstripp. Jag hade ett par fina, fina dagar med min fina, fina släkt. Dessutom gillar jag ju Stockholm. Även om det är som finast på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0