Dagen jag fyllde 22.

I söndags fyllde jag 22 år! Jag vaknade av att Dan sjöng för mig och gav mig ett paket. Därefter cyklade han ner till ICA och köpte bullar. En ganska okej morgon! Därefter gjorde jag mig i ordning och jag, mamma och Sös begav oss till Kristianstad för att möta upp mormor och kusin Sanne! Vi skulle nämligen gå på teater!

 

"Sound of Music" var det som skulle ses. Vi har sett den en gång innan, men då var jag ungefär 8 år. Jag älskar både filmen och teatern. Skådespelarna var jätteduktig och vi var verkligen jättenöjda!

 

Man fick inte ta bilder under föreställningen, så ni får se lite bilder på själva teatern istället! Det är ju en så himla fin byggnad!

 

Efter föreställningen gick vi till en kinarestaurang och åt fyra små rätter!

 

Och det var min födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0