Stockholm och Finest Awards.

Imorgon åker jag och Egoina till Stockholm. Där skall vi gå på Finest Awards, vara vackra och gå på röda mattan. Eller, jag vet inte alls hur det går till. Men roligt skall det bli! Dessutom får jag träffa min kära kusin Caroline också! Hon skall fixa min frisyr och på torsdag skall jag sitta modell medan hon sminkar mig. Hon utbildar sig nämligen till frisör och får lära sig lite make up också.

Nu skall jag dock titta på ett Grey's Anatomy avsnitt. Tåget går klockan 06.25 och jag får ta bussen 05.07 härifrån imorgon, då det inte gick en mer passande buss. Det betyder alltså att jag skall gå upp klockan 04.00 imorgon! Yey. Med andra ord, God Natt!

Jag och Egoina 2010.


Kommentarer
Postat av: jawna

Ha så kul :D

2012-02-21 @ 22:31:57
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0