Vår helg i bilder.

Nu skall ni få se hur vår helg har varit!

Fredagskvällen började med att jag och Dan lagade köttfärspaj och tittade på Big Bang Theory.



Därefter kom Carro över och vi bakade cupcakes!

Och tittade på den här filmen! 500 days of Summer. Det är min absoluta favoritfilm och Carro gillade den också.

 

På lördagen var jag och Dan på middag hemma hos mamma och pappa. Det blev inte fler bilder än såhär, tyvärr.

 

Igår var vi på Center Syd en liten sväng och handlade byxor till Dan. Därefter kom mina bröder över och vi tittade på två av de fyra Alien-filmerna. Annars har min orkidé börjat slå ut! Det är den första som jag inte kastat när blommorna trillat av, och nu är det nya blommor påväg. Var stolt mamma! Och det var vår ganska lugna helg.


Kommentarer
Postat av: jawna

De brukar blomma ut igen när man mist anar det :D

2012-02-06 @ 13:08:26
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag är stolt!! Puss

2012-02-07 @ 08:42:18
Postat av: Hanna

Å! Äntligen nån mer som har sweet-chilisås till paj :D Alla som ser att jag har det tycker att jag är konstig, haha

2012-02-10 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0