Kanske om några år.

Jag vill ha ett hus. Ett trähus med två våningar. Det skall vara vitt med blåa knutar och svart tak. Det skall inte ligga mitt i en stad, men heller inte alltför långt ut på landet. Köket behöver inte vara alltför stort, så länge vi har en matsal där vi kan äta. Sovrummet skall vara stort, luftigt och ljust med stora fönster.

På ovanvåningen skall vi ha minst två rum och ett vardagsrum. Där skall barnen få sova. På nedanvåningen vill jag ha ett eget litet rum. Ett rum klätt med bokhyllor och framför ett stort fönster skall mitt skrivbord stå. Där skall jag få skriva. Skriva om precis vad jag vill. Jag skall sitta i min antika fåtölj och känna att så här skall livet vara. Precis så här.

Kommentarer
Postat av: Egoina

<3

2012-01-11 @ 00:16:34
Postat av: M

Låter härligt, gumsi!! Puss på dig!! :-)

2012-01-11 @ 08:42:25
Postat av: Jenny

Naw!

2012-01-11 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0