Min iPhone.

Nu skall ni få träffa min iPhone 4S!

 

Det är egentligen inget speciellt med den. Det är en helt vanlig IPhone med en dubbelkärning A5-processor, Siri och iOS 5. Om det säger er Apple-fans något. Själv har jag aldrig haft en Apple-sak innan. Utan detta är min första.

 

Jag klarar inte av en Mac-dator och jag har aldrig tyckt om iPod. Men jag och iPhone 4S är faktiskt riktigt bra kompisar. Dan surar lite och tycker att jag skulle köpt en Samsung Galaxy S2. Men jag är glad att jag lyssnade på mig själv för en gångs skull.

 

Dessutom kan man vända kameran om och fotografera sig själv framifrån. Det ni! Jag kommer antagligen inte att stå ut med denna telefon i två år och jag kommer att ångra mig hundra gånger. Men just nu, just just nu, är jag hur glad som helst.


Kommentarer
Postat av: K

Kul =)

2012-01-18 @ 13:25:48
URL: http://thecherries.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0