Onsdagslista.

1. Hur gammal är du? 22 år, om 1 månad och 1 dag!
2. Hur lång är du? 1.66 meter ungefär.
3. Vem ringde du senast? Pizzerian. Orkade inte laga kvällsmat idag.
4. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mina klasskamrater, och Dan såklart!

5. Vilken film såg du senast? Pearl Harbour. Fick en liten nostalgikick. Kom ihåg när man var liten och störtförälskad i Danny.
6. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta! Har varit det ganska länge också.
7. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag var livrädd för mörker. Eller kanske inte mörkert i sig, utan vad som kunde hända när det var mörkt. En gång råkade jag bli inlåst i min kusins mörka garderob. Det var de värsta minuterna i mitt liv.
8. Vad fick dig att skratta senast? När jag kom hem och Dan sa att vi skulle köpa en ny TV. Han hade aldrig sett den där skåran om jag inte hade påpekat den.
9. Hur många landskap har du bott i? Ett enda! Kära Skåne.

10. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har bara två, men sedan har ju Dan två. Så, fyra totalt!
11. Vad är din ögonfärg? Brun. Med en gnutta grön.
12. Sover du med eller utan kläder på dig? Definitivt med!
13. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor. Jag blir så himla kall om fötterna annars.

14. Är du social? Ibland alldeles för mycket, ibland alldeles för lite. Men överlag, ja.
15. Vilken är din favoritefterrätt? Allt som är sött, krispigt och fruktigt!
16. Vad dricker du till frukost? Te, vatten eller juice. Absolut ingen mjölk.
17. Tycker du om kaffe? Nej, men det är väl dags att börja lära sig.
18. Vill du ha barn? Absolut! Helst tre stycken.

19. Föredrar du havet eller bassäng? Havet.
20. Tycker du om att mysa/kela? Ja, jag är en fruktansvärt klängig människa.
21. Är du beroende av någonting? Klänningar. Det är nästan lite tragiskt.
22. Äger du dyrbara smycken? Det skulle väl vara pärlhalsbandet, -armbandet och -örhängena som jag fick av Dan när jag fyllde 20. Jag är ingen smyckesmänniska.
23. Vilken är din favorit TV-serie? Får jag bara välja 1?
24. Kan du rulla tungan? Ja.
25. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt, jag känner många roliga. Men ingen får mig att skratta som Dan.
26. Vad lägger du helst pengar på? Egentligen skulle jag vilja säga resor. Men det blir kläder. Kläder och mat.

27. Prenumererar du på någon tidning? Nej.
28. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min tid till vårdcentralen på fredag.
29. Kan du spela poker? Nej.
30. Vad längtar du till? Sommaren.


Det mesta av listan är tagen från Niotillfem

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0