Kroatien, på väg ner.

Jag tänkte att ni skall få se lite bilder från Kroatien. Men eftersom jag har tagit ungefär 275 bilder, så får jag dela upp det i olika inlägg. Vi börjar med resan ner!
 
Vi körde från Löddeköpinge klockan 23.00 på torsdagen. Ungefär klockan 02.00 gick båten från Gedser i Danmark. Den tog vi vidare till Tyskland!
 
Sedan körde vi och körde och körde. Under tiden fick man underhålla sig med sådant som att läsa böcker, lyssna på musik, titta på film eller sova.
 
Vi stannade för att äta också. Jobbmat på semstern uppskattades väl inte riktigt av mig och Dan. Men det är sådant man får ta när vi är 7 personer och allas viljor räknas!
 
Tillslut var vi framme i Österrike där vi skulle övernatta första natten!
 
Där åt vi på restaurang, spelade yatzy och umgicks. Men det blev inte för sent, då vi skulle köra ganska tidigt dagen efter.
 
Hotellfrukost!
 
Så begav vi oss vidare!
 
Och efter ett tag var vi framme i Kroatien! Yey!
 
Så bosatte vi oss i vår lägenhet, gjorde vid oss och gick ner till hamnen för att äta på restaurang. Mer får ni se i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0