Saras inflyttningsfest!

Igår hade vår kära Sara inflyttningsfest! Det passade så himla bra, för det var jättefint väder! Jag och Dan åkte dit någon timme tidigare för att hjälpa Sara att förbereda. Här har vi bålen!
 
Jag glömde min kamera hemma, så jag fick fotografera med mobilen. Störigt när sådant händer, men det är tur att mobilen har en kamera! Här har vi vår fina värdinna!
 
Godis och chips fint uppdukat!
 
Saras katt, Vayne, ville också öppna presenter!
 
Så började det komma folk och vi gick ut och satte oss i trädgården!
 
Sara och Niclas.
 
Dan och jag!
 
Bröderna Jönsson!
 
Jag och Mathilda skulle skåla, men så upptäckte jag att jag inte hade något i glaset så jag fick minsann fylla på!
 
Niclas!
 
Mathilda och Sara!
 
Så blev det mörkt och det var dags för lekar! "Pennan i flaskan" är ju en klassiker!
 
Och charader är alltid kul! Mitt lag var bäst på charader! Vi klarade sådant som apa och James Bond. Vilket kanske inte är jättesvårt i och för sig.
 
Robin, Neja, Ivan och Sara!
 
När alla hade åkt hem satt jag, Dan och Sara uppe till tre på natten och pratade om både roliga och djupa saker. Det blir väl så antar jag. Tack för en trevlig och rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Des

Otroligt söt blus :)

2012-07-28 @ 19:37:46
URL: http://dsomidessan.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0