Torsö, dag 1.

I fredags efter att jag och Dan hade jobbat åkte vi till Lund och blev upphämtade av Mathilda och Markus. Vi skulle ju till Mathildas stuga på Torsö i Blekinge! Torsö ligger vid Sölvesborg så både jag och Dan kände oss ganska hemma. Jag glömde ju min kamera hemma så ni får nöja er med ett par fina mobilbilder istället!

 

När vi kom upp var klockan runt tio och det var bara att packa in och göra sig hemmastad. Mathildas mormor och morfar bor i det gula huset och äger tomten. De var väldigt snälla som lät oss bo i den röda stugan under en helg.

 

Nedanvåningen i stugan ser ut såhär! Jag och Dan bodde i ett rum på ovanvåningen. En väldigt mysig stuga!

 

Ruben var med!

 

Dan och Markus!

 

Jag var också med!

 

Så spelade vi ett parti yatzy!

 

Efter att Dan ägde oss allihopa gick vi och lade oss för att sova. Vi kunde ju inte sova bort lördagen! Hur den blev kan ni se i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0