Ur min telefon.

Och ännu en gång skall ni få se lite bilder som jag tagit med min iPhone!



Två bilder på vår älskade Nima, som höll mig sällskap medan jag tentapluggade.


När jag och Dan hade födelsedagsfest fick vi fina, våriga tulpaner! Jag som älskar tulpaner.


En dag var vi på studiebesök i Nymölla med skolan. Här har vi mig och Jenny med hjälmar och hela köret.


Till vänster har vi en bild på vackra Lödde som jag tog när jag och Dan var ute på kvällspromenad. Till höger har vi färskpasta med hemgjord svampsås och parmesan. Himla gott det där!


Fina blommor i Malmö och jag med en frapino på Espresso House!


Systers katt Rex och krokusar som har börjat växa lite här och var! Äntligen är det vår!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillar Nimas pose- look på den första bilden:)

2012-03-22 @ 17:34:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0