Ur min telefon.

Då skall vi kolla på de senaste bilderna jag tagit med min iPhone!


På första bilden har vi Zoegas hemma hos mamma och pappa! Den andra bilden föreställer falafel och friterad halloumiost som jag och Sös lagade hemma hos Sös i Malmö.


Jag och Sös katt Love, och Isa som håller mig sällskap medan jag sminkar mig. Jag vet, det blev en del kattbilder idag.


Vårens första nyckelpiga! Och en kebab i bröd jag åt på Väla när jag var där med Markus och Mathilda.


Jag hittade nejlikor i ICA-butiken och ville så gärna köpa med hem, men tulpanerna här hemma får duga så länge. På den andra bilden har vi min frukost! Cornflakes och te. Ingen fantasi där inte.


Dagens soliga busstur och "The Bro Code", från How I met your mother, som jag tänkte köpa till Dan i födelsedagspresent. Men det blir nog inte så. Dock en rolig grej!

Kommentarer
Postat av: M

The Bro Code har Christoffer. Fick han av Gustav i julklapp. Den är festlig!! :-)

2012-03-08 @ 08:57:51

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0