Instagram bilder.

Som ni vet har jag börjat med Instagram. Är helt fast! Guuldfish heter jag där. Nu skall vi se på mina senaste bilder!


En dag såg det ut så här i Malmö och en lördag såg jag ut så här när vi skulle ha ett litet släktkalas!


På släktkalaset träffade jag hunden Hary och min kusin Tesse och hennes sambo Stefan.


En söndag myste jag och Dan med en film, och på den andra bilden har vi mig en dag på jobbet!


Sedan blev det Valborgsmässoafton och vi åt pastasallad och klappade på hundar!


Några dagar har det varit så himla fint väder och verkligen vår!


Jag var hemma hos min kompis Sara en dag, klappade på hennes katter och åt pizza på en uteservering för första gången detta året!


Den här bilden måste få vara större, bara för att den är så härlig. Här har vi Markus, Mathilda, Henke, Carro, Sara och Micke en fredag hemma hos Markus och Mathilda. Några av de finaste personerna i mitt liv!


Till vänster har vi min väldigt goda frukost, och till höger är orkidén vi köpte till Neja och Robin i inflyttningspresent.


Och så två bilder från idag! Nejlikor, som är min favoritblomma, står just nu och piffar upp mitt hemma-kontor, också kallat köket. Och en av de hundra loggorna jag gjorde idag. Är inte riktigt nöjd med en enda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0