Släktkalas och Tesses födelsedag.

I lördags kom mormor, min moster och hennes barn hem till mamma och pappa. Det blev som ett litet släktkalas, fast att det var några som fattades. Här är en del av kusinskaran! Carl, jag, Tesse, Carro, Sanne och Sös.

 

Tesse fyllde 24 år den dagen och mamma hade fyllt 50 ungefär en vecka innan, så vi var självklart tvungna att sjunga för dem!

 

Och vi umgicks till klockan var halv två på natten. Då gick Jag, Dan, Tesse, Stefan och Hary hem till mig och Dan för att sova. Jag skulle jobba på Din Sko dagen efter trots allt. Dagen efter var det dessutom Morfars årsdag. Nu är det två år sedan han lämnade oss och jag saknar honom något så fruktansvärt. Men det är fint att vi håller ihop ändå, vår släkt. Både i vått och torrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0