Dagen efter en rolig kväll.

God eftermiddag! Jag är vaken och tillfixad, trots att det blev en sen kväll igår. Den sena kvällen beror mest på att bussen från Malmö tar en hel timme hem. Jag tog bussen hem halv två och var inte i säng förrän runt tre. Men roligt hade vi! Vi åt en sinnesjukt god pasta på Vapiano, drack söta och starka drinkar på Debaser, träffade en italienare som hette Ricardo och dansade till 60-tals musik. Så himla fint. Tyckte förresten att det var ganska klyschigt att italienaren hette Ricardo. Hade varit mycket roligare om han hade hetat typ Jens. Jag menar, ett mer italienskt namn än Ricardo får man väl leta efter? Bilder från kvällen får ni se senare!
 
Idag skall jag umgås lite med min kära vän Markus. Vi skall hänga lite hos mamma och pappa och spela Yatzy. Ni ser att min lugg är tillbaka förresten! Fantastiskt. Har saknat den enormt mycket. Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: jaana

Du är så.himla fin! Tack för en rolig.kväll i fredags! <3 Slog mig att vi var på Debaser i sju timmar!!!

2012-11-11 @ 18:42:45
URL: http://jawnas.blogg.se
Postat av: Elin Dahl

jättesöt är du!

2012-11-21 @ 01:53:45
URL: http://www.elinmariadahl.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0