God Morgon.

Idag är det torsdag och det är så himla mycket som skall fixas.
Först skall jag in till skolan en timme och ha ett möte med min projektgrupp i webbproduktion. Därefter är det bara att åka hem och börja baka cupcakes till vår Halloweenfest som är på lördag. Oh, vad roligt det skall bli. Jag kommer att lägga upp en bild på hur jag ser ut på lördag. Så att ni får se mig utklädd även i år!
 
När jag har bakat klart måste jag förbereda mig för vår redovisning imorgon. Fy. Hatar att stå och prata inför folk. Fast det känns inte lika nervöst inför den här redovisningen som inför förra. Sedan klockan 18.45 skall jag på spinning.
 
Vilken jäkla dag. Tur att jag gillar helspäckade dagar. Vår helg är nämligen helspäckad också, och jag längtar som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0