Måste börja ställa klockan igen.

Så här ser jag ut när jag är nyvaken. Japp, nyvaken. Det var nämligen så att jag ställde klockan på 08.40 och tänkte att idag kan jag gå upp och få en massa saker gjorda. Men så ringde klockan och jag tänkte att jag "bara skulle sova till 9.00". Tjugo minuter, inte mer. Så vaknar jag halv tolv. HALV TOLV?! Jag har alltså sovit i elva och en halv timme inatt. Helt sjukt. Måste börja ställa om klockan.
 
Klockan två skall jag till frisören. Måste trimma mig lite. Jag tänkte klippa håret ungefär så här mycket! Page, typ?
 
Nej, jag bara skojar. Topparna blir det, och hellugg igen. Ikväll skall jag ut och äta mat, dricka drinkar och dansa med Desirée och Jaana! Skall bli så himla kul. Hej fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0