Pasta, drinkar och liveband.

I fredags fick min kamera stanna hemma och alla bilder togs med min kära telefon. Jag, Johanna, Desirée och Jaana träffades först på Vapiano för att äta lite. Jag passade på att äta pasta med svampmix. Då Dan inte tycker om det äter vi sällan svamp hemma.

När vi hade ätit upp begav vi oss till Debaser för goda och billiga drinkar. Där stannade vi ett tag, såg ett riktigt bra band och träffade folk. När bandet hade slutat spela dansade vi till 60-tals musik i en timme och sedan var det dags för mig att ta bussen hem. En så himla fin och mysig kväll med tre underbara tjejer. Ibland behöver man en riktigt tjejkväll.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en fin kväll Sofie!! Göras om snart? Det tycker jag! Puss!! <3

2012-11-11 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0