Sara, tacos och dans.

Igår, lördag, samlades sex stycken fina människor för att fira att Sara har fyllt 22 år! Vi skulle äta tacos!
 
Sara fick en bukett rosor av mig. Ja, en present också såklart. Men den får ni se snart.
 
Jag var glad och såg ut såhär!
 
Så fick Sara presenten av mig, Neja, Rebbe och Mathilda. Det var ett sett av tallrikar som hon önskat sig.
 
Så var det dags att äta!
 
Rebbe.
 
Neja.
 
Julia!
 
Och fina Mathilda som var nyklippt med lugg! Hon och jag delade viktig lugg-fakta under kvällen. Ni vet, hur man får den rak, hur man skall föna den och sådant. Väldigt viktigt.
 
Efter maten plockade vi fram chips och godis, och pratade en stund.
 
Mathilda och jag!
 
Så var det dags för galenpanna! Fast istället för band så satte vi fast lapparna med klämmor. Jag älskar galenpanna. Det är så himla roligt.
 
Mathildas lutande torn!
 
Så fixade vi håret och bättrade på pudret, för det var dags att gå ut och dansa. Klockan tre var vi färdigdansade, stannade för nattamat och klockan fem var jag i säng. En fruktansvärt lång och rolig kväll. Men man kan inte ha annat än roligt, med så fina personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0